Oh, sadly I been here before

En del saker är så där hysteriskt roliga att man får andnöd och bara blir tvungen att lägga sig ner och rulla runt på golvet - som idag när jag och maria drog årets, nej tidernas bästa aprilskämt - E V E R! Sånt där trams är baskemig min grej! Varför finns det inget jobb som söker sådana egenskaper? Det skulle passa mig som handen i handsken, pricken över i:t, grädden på moset - ja, men ni fattar!

Sen finns det saker som inte alls är lika hysteriska. Sånt som får en att vilja gå och lägga sig i sängen igen, dra täcket över huvudet och vakna upp nån gång i slutet av maj, gärna lite brun då också. Såna saker kan vara att det aldrig blir vår, att det gick käpp rätt åt skogen idag på tentan, när folk kritiserar hur man är som person. Men främst vill jag lyfta fram parkeringsvakter som en fredageftermiddag står och hökar på en gratis parkering - gratis(!)

Jag sprang in på Coop Forum (bara att hitta dit gör ju en förbannad, vad hände med skyltar?) i 10 min - m a x! När jag kom ut hade jag fått en sån där pappersremsa med en sån där förfärlig gul färg som fullkommligt skär i folks stackars ögon, under vindrutetorkarna. Och sådär ja, 450 jävla spänn ska dom ha! Jag förstår inte, varför går de inte och sätter dit folk som inte betalar p-biljett på parkeringar där man faktiskt måste betala! Det är för mig min absoluta största i-lands fråga. Givetvis efter min fråga om "varför det inte finns något skatteavdrag på att klackarna förstörs på stans kullersten?"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kollat så att p-boten inte är ett aprilskämt det oxå...

2011-04-02 @ 11:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0