you don't know me and I don't care

I söndags när jag mådde som allra dåligast kom jag över ett klipp ifrån den gamla serien "Ebba och Didrik" Minns ni den? Det var knappt så att jag mindes den. Men halva söndagen bestod utav att återuppleva denna nostalgi serie. Jag tvingade även Mikalea att fördriva sin söndag med detta. Men med tanke på vårat dåvarande tillstånd så befann vi oss på varsin sida utav staden och youtube:ade, avsnitt efter avsnitt. Och förde en väldigt energigivande SMS konversation.

"Ebba och Didrik är så jäääävla bra!"

"Ååååå, telepati. Tänkte precis messa dig. Men deras pappa har en affär vid sidan av. Hur kan de ha med sånt i ett barnprogram?"

"Vaa?? är det sant? Jag älskar filips mamma"

"Jag veeeet! Men Ebba är helt underbar! Avsnitt fyra är grymt!"

"Åååå, jobbig cliffhanger på femman. Nu blev jag tvungen att kolla sexan med. Jag som behöver sova!"

Jag pratade med min mamma sedan om serien. Och kul att hon säger att jag var rätt lik Ebba i sättet som ung. Vem vill vara lik det här beteendet liksom? 


Kommentarer
Postat av: therese

jag var en stor beundrare av Ebba och didrik. Vad kul att ni har kollat på de igen :) blir nästan lite sugen på att göra de jag oxå nu

2011-04-05 @ 16:38:33
URL: http://clevenpalm.blogg.se/
Postat av: Trine

Älskar E&D! Och Therese, om du vill så har jag hela serien på DVD så bara o hojta till om du vill låna.. :)

2011-04-06 @ 14:52:23
Postat av: Mikaela

Snart kan vi kolla på gamla serier tillsammans i vår häng-soffa istället för att ligga på varsitt håll och skratta!

2011-04-06 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0