I wonder why, I wonder when


Jag kan inte riktigt förklara vad som händer i den här bloggen riktigt. I ena stunden publiceras inga inlägg, sen rätt var det är har det publicerats men bara halva inlägget. Den lever sitt egna liv skulle man kunna säga. Så med tanke på att det saknas två kina inlägg och att de senaste återställdes idag så får jag be att återkomma mer om kina. Vi återkom i torsdags och mina senaste dagar har endast bestått av att komma över min JET lag och röjt i ett hus och åkt som en jojo till återvinningsstationen. Detta gjordes med underbara eldsjälar. Tack snälla!

Efter det att jag och Angélica hade använt våra sista knop idag så unnade vi oss att åka till våran "hemliga plats" (eller okej, det är Angélicas hemliga plats och det var första gången jag var där idag, men det låter bättre att säga att det var våran) Där gjorde jag ett tappert försök att kalla på våren - jag tänkte känner den sig välkommen kanske den kommer - på riktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0