we're going all the way up - we're going straight for the top

Nu ska jag berätta en sak för er kära läsare. Men först vill jag att ni föreställer er 130 kvadratmeter vita trägolv, en takhöjd på över tre meter, flera stora kvadratmeter balkong med sol nästan hela dagen, två underbara människor och ett otroligt härligt kommande år med en massa spektakel, med start av en stor fet inflyttningsfest. Hur känns det? Låter det härligt? Välkommen till mitt liv just nu! 

I förra veckan skrev jag, Maria och Mikaela på ett kontrakt för denna underbara 4.a med inflyttning redan 1 maj. Packandet har redan börjat och planeringen över "den bästa sommaren" är i full gång. Jag är så otroligt förväntas full att jag som brukar studsa fram genom gatorna numera har tagit det till en helt ny nivå och på något vänster numera bubblar fram av glädje!

Ja, ibland behöver livet ta en positiv vändning - efter alla bakslag, brutna själar och vilsna tankar så kan jag nu äntligen torka tårarna och se hur solens strålar jobbar sig fram till våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0